20 jaar Gelderse Keepers School

20 jaar geleden gestart met een droom!
Het in leven roepen van een school voor keepers. De Gelderse Keepers School. Mooi om terug te kijken en te weten dat veel (oud)medewerkers een steentje hebben bijgedragen om te worden wat we nu zijn! Bedankt hiervoor!

Mooi om te zien dat veel keepers ooit hun 1e prille keepers stappen in de Veldhoek hebben gemaakt. Nog mooier om te zien dat het deze keepers in die 20 jaar zich zelf erg verbeterd hebben en een groot aantal zelfs hun beroep van hun hobby hebben kunnen maken. Ook wil ik in het bijzonder Tinus Hoekstra en Frank Verkooien bedanken voor het schrijven en inzingen van ons nieuwe clublied!

20 jaar GKS (Gelderse Keepers School)

Wij zullen er vandaag een klein borreltje op gaan drinken met een lach en een traan! Want zonder Marianne was er nooit een G.K.S. geweest. Ook wil ik door de jaren heen onze trouwe en nieuwe sponsoren bedanken voor het meedenken en de onvoorwaardelijke steun aan de G.K.S.! Volgend voorjaar 2022 op onze nieuwe trainingslocatie, zullen wij zeker op dit 4e lustrum terug komen.

Hopelijk allemaal in goede gezondheid en in een Coronavrije wereld! www.gelderse-keepersschool.nl

Edwin Susebeek