Sponsor nieuws

Flexro verbindt zich als partner aan de GKS

Flexro en de Gelderse KeepersSchool zijn verheugd te kunnen informeren dat Flexro zich als partner heeft verbonden aan de GKS.

Harm Roelofsen, Directie : ‘Met Flexro voelen we ons betrokken bij de Gelderse KeepersSchool en herkennen we ons als bedrijf in de kernwaarden van GKS. Het streven van de trainingsmethodiek van de Gelderse KeepersSchool is om iedere (jeugd-)keeper te laten groeien op zijn/haar niveau door het bieden van goed lesmateriaal, professionele begeleiding en op maat gesneden trainingen waarbij plezier, passie en persoonlijke aandacht voorop staan. Bij Flexro hebben we ook de ambitie te voorzien in duurzame ontwikkelingstrajecten waardoor we kwaliteit waarborgen en persoonlijke doelstellingen, en die van de organisatie, bewerkstelligen. Bovenal vinden we het belangrijk om bij te kunnen dragen aan de breedtesport in de regio. Sport verbindt, zorgt voor vitaliteit en leidt ertoe dat jongeren zich kunnen ontplooien en zelfvertrouwen en zelfrespect ontwikkelen. Daar dragen we als Flexro graag ons steentje aan bij’.

Flexro zal de komende 3 jaar mouwsponsor zijn bij de GKS. Wij bedanken Harm voor het in ons gestelde vertrouwen en verheugen ons op de samenwerking.