Pillen Assurantiën & Makelaardij o.z. nieuwe hoofdsponsor voetbal

De GKS is blij te kunnen aankondigen dat Pillen Assurantiën & Makelaardij o.z. zich voor de komende twee jaar als hoofdsponsor voetballen aan de Gelderse Keepersschool heeft verbonden

Pillen Makelaardij en Assurantiën staat al meer dan 60 jaar bekend als een deskundige partner op het gebied van onroerende zaken, financiën en pensioenen.

Wij bedienen een groot aantal particuliere en zakelijke klanten in de Achterhoek. Met onze klanten bouwen we veelal lange termijn relaties op. Vanzelfsprekend stellen we daarbij de behoefte en persoonlijke situatie van de klant voorop. We communiceren open en eerlijk, in begrijpelijke taal. Dit is voor ons de essentie van het zakendoen: Plezier in het werk , Passie voor het vak en Prestatie richting onze klanten. En die kenmerken, Plezier, Passie en Prestatie, herkennen we ook in de Gelderse Keepersschool. Vandaar dat wij ons graag als sponsor aan de Gelderse Keepersschool verbinden.

Pillen …. Zeker van waarde!