De Gelderse Keepersschool en MVVA intensiveren de samenwerking!

De Gelderse KeepersSchool en MVVA hebben hun samenwerking geïntensiveerd! MVVA vindt de ontwikkeling van keepsters heel belangrijk en daarom is al eerder de samenwerking gezocht met de Gelderse Keeperschool. Vanaf heden zijn de lijntjes nóg korter en wordt er alles aan gedaan om een optimaal ontwikkelklimaat voor de keepsters te creëren en te behouden.

Elke vrijdagavond beschikt MVVA over keeperstrainster Anne Garretsen. Zij zal in samenspraak met de Gelderse Keepersschool een leerlijn ontwikkelen, waardoor keepsters zich optimaal kunnen ontwikkelen. De trainingen van MVVA zullen aangepast worden op de trainingen bij de Gelderse Keepersschool.

Edwin Susebeek, eigenaar van de GKS, geeft aan: ‘De beste met de beste maken de beste! Met Fiene Bussman en Moon Pondes hebben we enkele mooie voorbeelden van keepsters die zijn opgeleid in de Achterhoek. Door deze samenwerking hopen we nog meer keepsters te kunnen opleiden. Anouk ter Bille, projectleidster van MVVA, sluit hierbij aan: ‘Door de trainingen bij de Gelderse KeepersSchool, waarbij het accent vooral ligt op het individu, te combineren met de trainingen bij MVVA, waarbij ze ook getraind worden op wedstrijdsituaties, is er een mooie mengeling waardoor keepsters zich optimaal kunnen ontwikkelen.

0 Reacties